Life. kardeş bana arda turan menüsü yapcaktın isteiin üzerine yaptım INNDIR!! Bjk menüsünüde yaparım;)
ankserum ellerine sağlık kardeş de menü resimlerine nasıl değiştiriyon bize anlatırmısın ayrıca yazı tiplerinide
Life. **yazı tiplerini hazırdan alıyom menü yapmak nsl şimdi anlatması uzun sürer burda ama kısaca anlatayım bulduun resimleri 512*512 boyutuna getirion (boyut ayarlamayı paintten yapabilirsin;)) ve paintten bmp formatında kaydedion sonra GGS ile e_textini açıon unkown_00356 atıon biraz karışık msn ni özelden at bnsana resimleri gönderem oke;) **
Burock GS Alexandrea Pato şu işi banada öğretirmisin bende bi tane yapacam Lincoln menü yapmayı düşünüyom
colin_1907 Orjinal Mesajı Yazan: Alexandrea Pato tşşekkür ederim c.ronaldo menü yaptım ssler: INNDIR Ayrıca bide robinho Menü ssler: INNDIR yorumlarınızı bekliyorum. dostum bu linkleri yenileyebilirmisin acaba...
Life. **aslında yenileyebilrm ama şimdi Pes 6 yı sildim:( ama sistemi geri yukle yaparım heralde yrn sna linkleri veririm;)**