peskolik senin için bi gs menü yaptıım bi kaç resimde kendim ekledim bi edit bölümü bide ana menü umarım beenirsin
Not:Rarın için 1. ve 2. menü isteyen var 1. inde anamenü farklı ikincisinde başka bi ana menü var oke



Inndır!
arkadaşlar lütfen yorum artık:(:(