tcan **Acele etmene gerek yok 10UR abi. Yavaş yavaş yap güzel olsun. İnşallah en güzel stadyum olur. Başarılar.**
tcan Orjinal Mesajı Yazan: Izzmoo seneye cıkaracakmıs Arkadaşlar Izzmoo espri yaptı, hadi alkışlayalım şak şak şak şak şak :mad:
tcan Orjinal Mesajı Yazan: hangmaneagle bence şaka deil Izzmoo arkadaşın dediği Hay allahım yaa :) Ya bak mantıksal açıdan bak bi olaya tamam mı başka bişey demicem
cangele9 http://soccercenter.net/forum/konu/97000/Istek-Sakarya-ATATURK-Stadyumu kankalar 10UR üstadım şu stadı yapabilirmisin yada yapabilecek biri varsa konuya yazarmı
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Izzmoo seneye cıkaracakmıs Espriyi anladım :D Ben de böyle şeyler yapıyorum da foruma yapmadım hiç :D seneye 1 ay var bu arada:p Stat kusursuz.Gerçeğiyle birebir benziyo.Tebrikler onur abiye;)
Gökhan Stadı convert için çalışmalara başladık, çok fazla detay olduğu için biraz zaman alacak. Bu emeklerin boşa gitmemesi için mutlaka stadı en iyi şekilde oyuna aktarıp, Yayınlayacağız.
N.G. BARISH Tebrikler 10UR Abi hakkaten süper bir stad. Gercegiyle birebir. Benim yaptigim Inönü seninkinin yaninda oyuncak gibi duruyo.
tcan Benden bir öneri. Beşiktaşın avrupa maçlarında ve isteğe bağlı fener maçlarında :D milli marş seronomide Çarşı kapalı trübünde türk bayrağı açılması iyi olur. İyi çalışmalar...
tcan Orjinal Mesajı Yazan: blueblood oldu olcak stadın yanındaki otelden stad manzarası görüntüsü falanda yapsınlar o olmaz işte.
Gurkan OZBALKANLI Orjinal Mesajı Yazan: teecan Benden bir öneri. Beşiktaşın avrupa maçlarında ve isteğe bağlı fener maçlarında :D milli marş seronomide Çarşı kapalı trübünde türk bayrağı açılması iyi olur. İyi çalışmalar... oöyle bişi olcaksan bence sadece bjk için deği diğer tüm türk takımları için olması gerekir
tcan Orjinal Mesajı Yazan: bucali_gurkano Orjinal Mesajı Yazan: teecan Benden bir öneri. Beşiktaşın avrupa maçlarında ve isteğe bağlı fener maçlarında :D milli marş seronomide Çarşı kapalı trübünde türk bayrağı açılması iyi olur. İyi çalışmalar... oöyle bişi olcaksan bence sadece bjk için deği diğer tüm türk takımları için olması gerekir Hangi türk takımında gordun avrupa maçında stadda bir trübün kadar türk bayrağı açan ?????