charlo Orjinal Mesajı Yazan: 10UR aynen öleyaptım, pankartlarla doldurdum heryeri, burda görünmüo onu dün gece yaptım çünkü, en son aktardıktan sonra oyun içinden SS'ler atıcam. ambians sizi büyüleyecek! ellerıne saglık. once sslerı sonrada yamayı sabırsızlıkla beklıyoruzz kardesım :)
fiyonk 10UR çalışmanı tamamlamanı 4 gözle beklemekteyiz acaba ne zaman son hali ile yayınlayacaksın(gerçi bu hali bile bize yeter) merakla bekliyoruz. bu stadyumda oyun oynama dileği ile kolay gelsin
Legend_Ghost_2307 Orjinal Mesajı Yazan: Hilario Ne zaman biter ? Adam o kdr uğraşmış insan bi teşekkür eder ondan sonra ne zaman biteceğini sorar gelipte aç gibi ne zmn biter gibi soru sormayın adama kendi zevkine kalmış siz oynayın diye çıkartıyo işte kendi özel hayatından kısıp yapıyo onada hak verin gelip söyler zaten şu zamanda bitecek diye ;)
x245x Valla yeni gördüm ve hayran kaldım.Umarım bir an önce bu statta fifamızı oynarız.4 gözle beklioz çıkmasını.. **Kolay gelsin başarılar.**
Orgimen Abi Süpersin Beşiktaşı'mın Stadyumumunu(İnönü Yane):D Hemen Bitirsen Süper Olcak.:D ;) Şimdiden Kolay Gelsin Başarılar Bekliyorum
uA_UNI Şu " Ne zaman çıkcak, hadi çıkart artık, bekliyoruz, sabırsızlanıyoruz " vb. yazan arkadşlar; SİZ KAÇ AYLIKSINIZ ?