joker64 saol 10ur atatürk fotosu süper olmuştur diğer tarafındada quartz saatin reklamı vardı :D ama resmi yok bende
Yasin KAYA Kardeşim çalışmaların çok güzel.Benim gözüme çarpan birşey var.Girişleri değiştirmen gerekiyor.Avni Akerin de aynıydı.Onları düzeltirsen daha iyi olur.Genel olarak güzel çalışmışsın.
blueblood648 gerçektende ne diyeceğimi bilemiyorum bi stat bu kadarmı güzel yapılır orijinal fifa dakilerden daha iyi tbr ederim
fiyonk 10UR acaba stadı oyuna aktarabilecekmisin tamamı bitince yani bu muhteşem stadda oyun oynayabilecezmi
BLACK EAGLE5 10ur kardeşim harbiden mükemmel bir stadyum yapmışsın ellerine sağlık kardeşim umarız devamı gelir kolay gelsin
10UR ;) evet stadı oyuna aktarabiliyoruz elbette - bu arada girişlerde sorun var demiş bi arkadaş, o konuda açıklama yaparsa düzeltiyim onuda oyuna aktarmadan önce?
cangele9 10UR ea yapımcılarını cebinden çıkarırsın sen be müthiş olmuş saraçoğlunada bi el atsan adam gibi saraçoğlu yapan yokya onu bi yapsan süper yaparsın birde senden ligtv popupsu bekliyorum gerçekçi bi şekilde
Sezo1905 face uzmanı onur abimiz stadyum uzmanı da olmuş haberimiz yok :) yamalar bölümüne fazla girmediğim için yeni farkettim.Çok güzel olmuş.Gerçek ötesi :);)
charlo ne yalan soylım oyunu sılmeyı dusunuyordum takı senın yamayı gorene kadar. kardesım goruntuler o kadar guzel gozukuyorkı dıyecek laf bulamıyorum. ellerıne saglık. bu arada stada pankart ekleme modelleme asamasındamı yapılıyor yoksa bız sonradanmı eklıyoruz. ozellıkle kapalıyı pankartlarla doldursan daha guzel gozukur gıbıme gelıyor. ama bu halı bılee superr.. ellerıne saglık dostumm.....
10UR aynen öleyaptım, pankartlarla doldurdum heryeri, burda görünmüo onu dün gece yaptım çünkü, en son aktardıktan sonra oyun içinden SS'ler atıcam. ambians sizi büyüleyecek!