10UR Trabzon Avni aker'den sonra bu sefer Beşiktaş İnönü Stadyumu ile 08'e kısa vaadeli bi projeye giriştim. Aşağıda Screenshotları - çok yakında yama halinde indirebileceksiniz.
ahmetbjkli Ellerine saglik kardeesim veya abim :D wallahi cook guzel yapiyorsun su stadyumlari!! hangi program kullaniyorsun ayrica bunu PES6'da kullanabilirmiyim?
sky captain 10UR bence herkes yama yapsın ama sen asla yapma...yaa bi stad bu kadar güzelmi yapılır sonra senin yamaların haricinde bi başka yama beğenmicez...ali sami yende olur inş..
fiyonk arkadaşım sölenecek söz bulunamıyor vallahi ellerin dert görmesin inan insanın ayaklanıp yuvasını göresi geliyorrr.
10UR Yorumlar için saolun;) stada hiç girmedim fotoğraflarla yaptım sadece bide dışardangördüğüm kadarıyla fln. Eğer ekstra bi detay gören varsa, sölesin onuda ekliyim stada. Gerçekten birebir olsun istiyorum çünkü.
serocan90 tek katlı olan yerin arkaasına hafif deniz görüntüsü yan tarafa cami ve deniz görüntüsünü koyucağın yere o scorebordun arkasınada saat kulesi koy 10ur onlar eksik resimler müthiş vallaha en yakın zamanda bitirirsin inş. bekliyoz:D:D ellerine sağlık
joker64 10ur benim bi isteğim olcaktı... ok işaretiyle gösterdiğim duvarda bu resim var yaparsan sevinirim
serocan90 bide kapalıyla numaralı tribünü ters yapmısın kapalı stadın üstünden bakılan fotoğrafta sağ taraftaki trübün olcak kapalıdada ortada üste doğru çıkıntı var çarşının yeri sen eksikleri söyleyin demişin ya ondan söylüyom yanlış anlama :D:D
10UR Yok yok, şuan kafam karıştı, kapalılar tersmi olmuş yani? Ayrıca Atatürk fotosu çok iyi oldu, onu unutmuştum.
10UR Orjinal Mesajı Yazan: serocan90 bide kapalıyla numaralı tribünü ters yapmısın kapalı stadın üstünden bakılan fotoğrafta sağ taraftaki trübün olcak kapalıdada ortada üste doğru çıkıntı var çarşının yeri sen eksikleri söyleyin demişin ya ondan söylüyom yanlış anlama :D:D ben bu resme göre yaptım, üstünde bjk logosu olan tribün solda kalıo!!! öle biliyorm ben:)
serocan90 3 katlı olan yeni açık onun solunda kapalı var sağında numaralı onur sen bi tanesinin ortasına düz gri bi yer yapmısın etrafına beyazçit gibi örtmüşün küçük bi yer o kısım wıp başkanların oturduğu yer olarak yapmadınmı öyle yaptıysan ters