BLACK EAGLE5 kesinlikle katılıyorum zaten türk milli takımı yerine tek maça çıkma hakkı bulunan takım Beşiktaş'tır
gsDavidBeckhamgs Orjinal Mesajı Yazan: soccerdelisi çok güzel moderatörümüzede bu yakışır:p Yalakalık Yapma:D:p
tcan Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 kesinlikle katılıyorum zaten türk milli takımı yerine tek maça çıkma hakkı bulunan takım Beşiktaş'tır evet farklıyız biz yaw... ayrıcalıktır beşiktaşlı olmak
bjklifatih 10UR, Gökhan... stadyum ne alemde? merak ettim :) bayadir bakiyorum & izliyorum bu konuyu... ama ne alemde bilmiyorum :D
Gurkan OZBALKANLI ya agalar 2008 yılına gircez hadi ama ya bende ne zamandır takip ediyorum ha geldi ha gelcek yun bitti yahala stad bekliyoz bu kadar da ayrıntıya takılma sonra oyunu bozacak :D güzellikten
Life. Hangi türk takımında gordun avrupa maçında stadda bir trübün kadar türk bayrağı açan ????? Fenerbahçe Psv maçında ben gördüm 1 stat uzunluğunda bayrak altta sarı lacivert türkiye kartonlar+Telsim tribünü yine stat kadar Fenerbahçe Bayrağı Buda Resimler; Bence en önce böle bişe varmı bi bak sonra yorum yap;)
4Synergy Orjinal Mesajı Yazan: Alexandrea Pato Hangi türk takımında gordun avrupa maçında stadda bir trübün kadar türk bayrağı açan ????? Fenerbahçe Psv maçında ben gördüm 1 stat uzunluğunda bayrak altta sarı lacivert türkiye kartonlar+Telsim tribünü yine stat kadar Fenerbahçe Bayrağı Buda Resimler; Bence en önce böle bişe varmı bi bak sonra yorum yap;) Hani şu Türkiye Cumhuriyetini kabul etmeyip fenerbahçe cumhuriyeti die bayrak açan tribünler mi ?? pehhhh
Life. **Ben şunu söylemeye çalışıyorum bu bayrak açılışını sadece beşiktaş yapmadı ama bir fenerli olarak dürüstçe söliyim inönüdeki bayrak şov güzeldi.Sonra bu fenerbahçedede açıldı ayrıca fenerbahçe cumhuriyeti kendine öz bir isimdir eğer ülkede sorunlar varsa klup destek olarak elbette bayrak açacaktır.Öyle türkiye cumuriyetini kabul etmeme gibi birdurumda yok.**
tcan Arkedaşlar sorun bu değil ki. Bir bayrak açmayla herşey düzeliceksse 10 Km. bayrak yapılırdı şimdiye kadar veya vs. Neyse onu boşverin. Burada ki konu stad çalışması.