arkadaşlar.ben fifa 08 aldım.daha doğrusu internet cafeden yüklettirdim.nette çalışıyodu ama bende çalışmıyor.fifa 08 i nasıl yükleyebilirim yardım edermisiniz.(fifa 08in içindeki dosyalar:ALOCALE,DATA,CONFİG,FİFA08,SETUP.)Setup'u açıyorum yüklendi yazıyor ama yüklenen bişey yok.KÜTFEN YARDIM EDİN.ÇOK ACİLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!