formulaxx1 arkadaşlar bn fıfa 2008 aldım yükledim cdde group diye dosyalar var yüklerken onları bi şekiilde kullanıyomuyuz?
uniffb Orjinal Mesajı Yazan: omr1907 arkadaşlar bu konuda lütfen yardımcı olun bende yükleyemedim fifa 08 i Arkadaşlar bende yükleyemedim fifa 08 i bise bu konuda yardım edecek arkadaş yok mu?
nonda_20 arkadaşlar 1.ben yükleyemedim diyosunuz ne hata olduğunu yazmıosunuz.. 2.üstüne hatayı yazmadığınız halde bide hala yardım edecek kimse yokmu diye isyan ediyosunuz.. 3.bi detaylı yazın niye yüklenmiyo hatamı verio ona göre bizde yardımcı olalım..
eser479 ilk önce ea setupa tıklayıp açıyorsunuz sonra ise yüklemeye başlayacaktır bittiğinde masaüstünde oluşan fifa 08 damgasını sağ tıklayıp özelliklerine giriyorsunuz.sonra hedef bulda oranın hedefine fifa 08 crack dosyasını yapıştırın ve masa üstündeki simgeyle oyuna gireebilirsiniz
eser479 ilk önce ea setupa tıklayıp açıyorsunuz sonra ise yüklemeye başlayacaktır bittiğinde masaüstünde oluşan fifa 08 damgasını sağ tıklayıp özelliklerine giriyorsunuz.sonra hedef bulda oranın hedefine fifa 08 crack dosyasını yapıştırın ve masa üstündeki simgeyle oyuna gireebilirsiniz
eser479 ilk önce ea setupa tıklayıp açıyorsunuz sonra ise yüklemeye başlayacaktır bittiğinde masaüstünde oluşan fifa 08 damgasını sağ tıklayıp özelliklerine giriyorsunuz.sonra hedef bulda oranın hedefine fifa 08 crack dosyasını yapıştırın ve masa üstündeki simgeyle oyuna gireebilirsiniz
tuna1539 ya yuklenmıyr ne yap ne et olmuyor her boku denedim ama olmadı auto runa girmio cde istio ama ztn cd takılı oluo ne yapcam bilen warsa tuna_1539@ultraslan.gs33 yollasın lutfen
yasal bende yüklerken 15 dk bekliyom ve her defasın da hata veriyor lütfen yardımcı olun SİZE GÜVENİYORUZ
sahil52 Orjinal Mesajı Yazan: eser479 ilk önce ea setupa tıklayıp açıyorsunuz sonra ise yüklemeye başlayacaktır bittiğinde masaüstünde oluşan fifa 08 damgasını sağ tıklayıp özelliklerine giriyorsunuz.sonra hedef bulda oranın hedefine fifa 08 crack dosyasını yapıştırın ve masa üstündeki simgeyle oyuna gireebilirsiniz crack dosyasını nerden buluyoz hızlı yazarsan iyi olur abi msnm serkanozcan_52@hotmail.com
eser479 arkadaşlar söyledim ea setup yapıp yükle sonra masaüstündeki fifa 08 damgası varya oraya sağ tıklayıp hedef bul yap sonra fifa 08 cdlerinden cracki çıkar oraya yağıştır yaw bu kaadar basit kaaardeşim
ahmetgssss ya vallahi bende anlamadım orjinal cd ve ya dvd yi takın yazıyobide crack yapıştırılamıyo lütfen biri cevap atsın hmtou@hotmail.com
fturan8 abi birde silinmiyor okadar saat bekledim hala silinmedi bende dvd bozuk laptopa dvd den kopyala yapıştır yaptım dvd deki dosyaları aktardımoradan bilgisayara aktardım sonra yükledim ama benden cd istiyor cd yok ne yapacağım ne olur söyleyin
BERoKoNy bende aynı sorunu yaşamıştım ama şöyle bi çözüm buldum crack yapıyorum ama fifa 08 yinede açılmıodu dvd istiodu bende int ten araştırdım we dvd siz fifa08 die bi dosya war onu indirdim rar ın içinden çıkan fifa08.exe dosyasını masaüstüne attım we canavar gibi çalışmaya başladı deneyin :)