slm arkadaslar sımdı ben ınternetten fıfa 2008 rip ındırdım dosyaları rardan cıkardım sonra bı klasorde topladım setup'a tıkladım ve cmd acıldı sonra bıraz bekledım yuklendıkten sonra kapadım ekrana sımge geldı ona tıklıyorum ''FIFA {0} is not installed correctly.please reinstall.'' dıe bı hata verıor ındırmedıgım crac no cd dvd kalmadı ne yapayım lutfen yardım edın allah zırası ıcın ulasmak ıcın sal_o_cann@hotmail.com lutfen :(