valla arkadaşlar dediğiniz herşeyi yaptım gayet guzel kuruyo ok falan fılan hatta settings tede ayarlıyorum ordada cıkıyor player 3 gamepad yapıyorum ama oyunda hala tek kısı gozukuyo uyuz oldum.
crackı yenıledım olmadı
oynun orjınalındede tek kısı oynanıyo o alan arkadaslarınkı kırık haberlerı olsun acılmıs yanı 2 kısı oynanması ıcın..
kitserver 7cyide-7dyide kurdum olmadı demosu ıcın olanıda denedım ama olmuyo...
baska bı yontem aklına gelen varmı.