Orjinal Mesajı Yazan: alptug_1p1
nsl kuruluyor kardeşim bu ya
alptug verdiğim linkteki dosyayı indir pesin kurulu olduğu yere çıkar(rardan çıkar)sonra kitserver klasörüne gir orda setup diye bir dosya vardır ona tıkla sonra ınstall de çıkan şeye ok de artık 2 kişi oynayabilirsin settingse gir çıkan şeye evet de sonra keyboard ın yanındaki controller gir ordan controller 2 yi şeç işte bu kadar sonra oyunun tadını çıkar(galiba biraz uzun oldu ama ayrıntılı olsun diye böyle yaptım)