Orjinal Mesajı Yazan: ATIF
kitserver 7.00 c cekdın kurdum ama programı calıstıramadım. Game executable ve setting executable yerlerı acılmıyor nerede hata yapmıs olabılırım ben acaba...
ARKADASLAR YAMAYI PES İN İÇİNDEKİ İMG DOSYASININ İÇERİSİNE ÇIKARTIN.SORUN KALKACAKTIR.