The Kadir son yüzler güzel olmuş Serdal abi seni başka yerlerdede görmek istiyoruz:D Anladın sen onu ;)
vefaliriza Önder benzemiş te ceyhunu yanakları biraz içe göçmüş gibi ,yanakları biraz şişirrsen daha iyi olur sanki (sakllarıda uzun kaçmış:D) emege tşkkürler.
sseba&lefter oyunun orjinalinde olan oyuncu yüzleri yerine üç büyüklerde olup face i olmayan oyuncuları yapsan daha iyi olmaz mı? Yine de çalışmaların çok güzel. Link olarak ne zaman vereceksin ya da face pack olarak?
Roobydal Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter oyunun orjinalinde olan oyuncu yüzleri yerine üç büyüklerde olup face i olmayan oyuncuları yapsan daha iyi olmaz mı? Yine de çalışmaların çok güzel. Link olarak ne zaman vereceksin ya da face pack olarak? konuya başından itibaren bakarsan göreceksinki yapılmayan faceler yapılmışıtır. Face pack çıkmayacak PES 2008 TSL PRO PATCH adlı yamada kullanılacak. Yamada çok yakın bir zamanda yayınlayacam
Tearaway burun ameliyatı şart formalarda başarılı değildin ama facelerde baya bi başarılısın sabri face süper
Thegokhan colin kazım ve ibrahim toraman hariç güzel olmamış ama colin kazım harika manyak olmuşya link verirmisin yada bi patch hazırla.