Denizimo **abi eline koluna sağlık mükemmel ötesi bi face olmuş helallll olsun valla buzamana kadar yapılmış en iyi yattara**
123ae321 birkaçtane gerçektede benzeyen oyuncuları yapmışsın beğenmedim örneğin kezman bence normal hali daha güzel ama en güzeli bobo olmuş bravo delgado finalin diş sorunu halledilirse manyak olur bu arada kolin kazıma önerim bence onu sil gerçekten içten söylüyorum çok kötü ve mide bulandırıcı olmuş onun dışında hepsi mükemmel!!!
Roobydal bazı yorumları adam yerine koyup cevap yazmamı beklemesinler. Hele hele çoluk cocukla hiş uğraşmam. Ama şunu unutmasın bu terbiyesizler, ben yapmasam ve birkaç arkadaş daha yapmazsa pes2009 için tsl hayalleriyle uyusunlar. neyse.. holosko
ScRyedd Serdal abi yaptığın çalışmalar olanüstü ve gerçekten mükemmel yalan söylüyorsamda .... Sen kimsenin sözüne bakma yaşlarına ve zekâlarına ver gitsin.. Sen yoluna devam et abicim .. BAŞARILAR
C.Ronaldo10 Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Necati'nin forması kaymış sola doğru o kadar SURATI SÜPEEEEEEEEEEER!!!:D kardeş sen formayamı bakıyorsun faceyemi:D
foxsel Orjinal Mesajı Yazan: Roobydal Bobo Face+hair Final mükemmel yüzler gerçekten. Tebrik ederim. Başarılar...