Denizimo Orjinal Mesajı Yazan: Thegokhan Hiçbirisini Maleesf BeYeNeMeDiM Sn Bu İşİ bIrAk afedersin ama aklın yerindemi? bu lafı sölemenin tek bir nedeni var oda bi kastın var eğer öle bişey yoksa oyundan hiiiiiiiççç anlamıyorsun..
_M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: Thegokhan Hiçbirisini Maleesf BeYeNeMeDiM Sn Bu İşİ bIrAk Yorum yazarken bilipte konuşalım.
Emre. Orjinal Mesajı Yazan: _M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: Thegokhan Hiçbirisini Maleesf BeYeNeMeDiM Sn Bu İşİ bIrAk Yorum yazarken bilipte konuşalım. fikrini söylüyor ne war
Denizimo **kezman şimdi sana burdan bi dalarım varya uzaya uçarsın yetti be illa azımı bozdurcan serdal abiyle benim konuya KASITLI msjlar atıp durma sonrada derdimi anlatamıcam banlancam ama burda senin gibi 3 günlük kendini bişey sananlara kendimi ezdirmem!!! sonu kötü olcak...**