Orjinal Mesajı Yazan: hicbisey
tartışmanızı takip ettim söylemeliyim ki bi oyuna yeterli özen gösterildiği görsel açıdan anlaşılır..
ilk önce görüntüye bakacaksın eğer bi domatesi alırken dışı çürükse almazsın. fifa en iyi pazarlama yapan oyunlardan biri 2 video koyup oyunu değiştirmiş gibi yaptılar. pes 'e gelirsek galiba bu sene epey bi lisanslı takım olacak oyun epey güzelleşmiş. fakat eski pes serilerinden hangisini yama yüklemeden oynayabiliyordunuz ?
Ben fifa 07 için yaptığım yamaları söyliyeyim sana...site de dowload bölümünden bakabilirsin...
WC de pc ye 7-8 gol atmamak için oyunu zorlaştırma yaması yaptım...:)(gerizekalı yapay zekalı fifa)
gece maçlarını yağmursuz oynamak için yama yaptım...(düşün yaa bu bile yok(tu) oyunda)
yop fiziği yaması....çim yaması....performans ayarları yamaları....ve daha bi çok ları
pes yamalarına gelince....pes te edit bölümüe hiç baktın mı sen....milli takıma nike amblemini editten kendin çizip formanın istediğin yerine ekleyebiliyosun:)milli takıım oyunculaının hepsini edit ten kendim yapıyorum ve bay benzetebiliyosun...isimleri de aynı yerden düzeltiyorum...fifa nın saçmalıkları için harcicam zamanın çok azını başka hiç bir program eklemeden pes te isim düzeltmek için harcıyorum zaten oynanabilirlik hazır ve kusursuz :)