Orjinal Mesajı Yazan: Gaziantepli
Orjinal Mesajı Yazan: suptortion
yok arkadaşım çok şükür bitti artık fifa...6 senedir her oyununu ilk çıktığı günden alırdım ama ilk kez fifa 08 alıp ta oynamadım:)ne mutlu ki bana pc mi yeiledim pes 08 in full ünü bekliyorum...hiç merak ta etmiyorum inan bana...çünkü biliyorum ki yeni özelliklerin yanında bir sürü sorun beni bekliyo..bende artık sıkıldım yani fifa nın hatalarını düzeltmekten...
yani bu kadar yorum yazmamın nedeni FIFA dan öldüresiye nefret ediyorum ondan:)
amma abartmışsın kardeş sende ya altı üstü iki ayrı oyun beğendim yada beğenmedim der geçersin pes satışından kâr felan mı veriyorlar sana fifayı seven sever sevmeyen sevmez sana ne ?
Ulann şu saçma sapan şeyleri ciddiye aldığınız kadar hayatıda ciddiye alsanız varyaa bu ülke kurtulurr aq.. !!!!!
Aranızdaki tartışmayı okudukça hem fifadan hem pesten ben nefret etmeye başladım sayenizdee.Hemde hiç oynamadan etmedenn..!!!!