suptortion, eğer fifayı hatalı görüyorsan oyunu oynama ve fifayla ilgili başlıklarada gerici yorumlar yapma o zaman daha iyi olmaz mı? bize oyunu oynayıp oynamayacağını sormamışsın dediğin gibi ama fifayı oynamıyorsan ve oynamayacaksan burda durman saçmalık.
her neyse, asıl konuya gelince... oyunu bende bir haftadır oynuyorum ama hiçbir maçta bu hatayla karşılaşmadım. zaten nadir olduğunu bir arkadaşta söyledi. Zaten hatasız bir oyunda bekleyemeyiz. insanın olduğu yerde hata oluyor muhakkak. bu durum peste de aynı fifada da. ee ne yapalım, daha iyisini yapamayıyorsak ve futbol oyunlarından vazgeçemiyorsak bu tip hatalarada katlanacağız. :)