5 seneden beri fifa oynuyorum, vallaha bu seneden sonra birdaha oynamicam. EA pc'de HIC BIRSEY degistirmedi.
Oyunun kabinda 07 yerinde 08 yazmasaydi farki hic anlayamazdim.
Bizi 'be a pro' diye oyuna ekledikleri ***lan kandirmaya mi calisiolar? EA pc'yi bir kenari koydugu icin benim gozumdem tamamen dustu...
Pes'e bakildiginda cok ilerlemis bir durumda oldugunu goruyom. Ozellikle shader model 3.0'i kullandiklari icin cok buyuk bir fark yaptilar. Fifanin gameplay'indan cok daha ii. Oyun cutscene e gecmeden once hakem oyuncularina sari kart falan vermeside cok hos. Yan hakemler de tamamen gercekci hareket ediyorlar.
Fifa daki gibi salak salak sagdan sola kosmuyorlar. Pes'de en azindan insan gibi hareketler yapiyorlar.
Ben bugunden itibariylen her sene PES alcam...