Herşey ortada PES açık ara FIFA nın önünde. Söyleyin bana FIFA 07 ile FIFA 08 arasında birkaç özellik dışında ne fark var? FIFA 3 senedir aynı oyuna bir iki hareket ekleyip FIFA 0X şeklinde oyunlar çıkartıyor. Sadece elde edilecek kazancı düşünüyor adamlar...