iskeleton mrb ben galatasarayda 2,sezonun bitmesine son 2 hafta kaldı beşiktaşla 3 puan frak var ilk sezon şampiyom oldum uefa finalinde beher münih 4 -1 yendim bu sene şampiyonlar liglinde çeyrek finalde real madride elendim transfer hiç yAPMADIM
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: Endurance Beitar Jarusalem'le yeni kariyere başladım bakalım. Israil takimlari gicik ya her seferinde Sl de karsima cikio Zar zor eliyebiliorum
Venom Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Ben de bir kere Avusturalya'dan takım almıştım ama sonra kapattım :D Sydney fena değil. Eski Galatasaraylı Ufuk Talay oynuyor :), Juninho Paulista var. Bir de Aaritalo'yu aldım mı süper olacak :) Sardı gibi şimdilik.
Dong Fangzhuo aşırı sabırsızım gs,arsenal,wolfsburg,northampton kariyerlerim var en fazla arsenalde ilerledim aralık 07'deyim gerçek zamanlı oynuyorum:)
Spawn_LP BEN DE bEŞİKTAŞ'LA 2. SEZONDAYIM.şAMPİYONLAR lİGİ'Nİ YENİLGİSİZ KAZANDIM ÇOK ZORLANDIM AMA OLDU... lORİK cANA'YI ALDIM mARSİLYA'DAN DEVAM EDİYORUM...