Trabzosnpor'u yönetiyorum 2012 yılının aralık ayındayım en yakın rakibim antepe 11 puan farkla liderim şuan avrupada uefa dayım gruplardan çıkmak üzereyim.Kariyerimde 3 şampiyonluk,3 Türkiye kupası,2süper kupa kazandım çok kolay olmadı ilk yıl zorla şampiyon oldum avrupa da intertotoda ikinci turda elendim.Revizyon yaptım ikinci yılda takıma birsürü genç yetenek kazandırdım(özellikle sağ beke aldığım marvin angulo mükemmel bir yetenek hemen liverpool kaptı ardından inter adam sayılı yıldızlardan oldu) şuan dolu dizgin gidiyorum birsürü teklifi redettim avrupa kupası kazanınca başka takıma geçeceğim.