ManUtd 2. sezonun ortasındayım Chelsea , Liverpool , Arsenal Arasında muhteşem bi çekişme var her hafta lider değişiyo :) son 9 haftam sezonun bitmesine şampiyonlar liginde grupran nağmalup tek gol bile yemeden çıktım.elemede milan'ı (dep)2-2 kendi sahamda 4-0 yendim çyk finalde sporting ile eşleştim bakalım çok heyecanlı bi sezon oluyo :D