Fenerbahçe.Şampiyonlar liginde ilk üç maçta CSKA Moskova'yı deplasmanda 1-0 yendim.İnter'le İstanbul'da 1-1 berabere kaldım Valencia'yı da 10 kişi oynayarak 3-2 yendim.Şu an 7 puandayım.Maçlar süper heyecanlı geçiyor.Bol pozisyon bol gol. Taktik : 3-2-2-2-1 süper bir taktik.Denemede fayda var.