enes_66 slm ben 2007-2008-2009-2010 ve şimdi 2011 yılındayım beşiktaştayım 2007 den beri şampiyon oluyorum ve 2011 yılında 16 maç yapıldı ve şuanda 1.sıradayım en yakın rakibim 5 puan arkamda nasıl
akibjk beşiktaş 10. sezon bu arada üç şamp. ligi iki üefa ve 7 de lig şampiyonluğu yaşadım delgado rüştü vb. bir çok oyuncu emekli oldu şimdiye kadar 3 oyuncu aldım mehmet topuz,aydın yılmaz,fbli gürhan
HYE Shakhtar Donetsk'le yeni bir kariyere başladım daha lig başlamadı ama Van er Vaart,Arshavin,Aaritalo,Pablo Piatti gibi transferler yaptım.
berksudinho Beşiktaştayım yeni başladım ocak 2008deyim ligte 1.,uefa yoluma devam ediyorum(cl grupta 3. oldum)
evrenofener Fenerbahçeliyim,2015 yılında 2 ş.ligi 3 lig şampiyonluğu 1 de türkiye kupası aldım.aldığım oyuncular darjo srna,yoann gourcuff,yaya toure,hamit altıntop ve mehmet topuz:mad: :) :)
fskaracaoglu fenerbahçedeyim 1 şampiyonlar ligi-2 tsl-1 tsc-1 club world şampiyon aldığım oyuncular: Quresma-Anderson-Diego-Fritz-Donovan-Gökhan Ünal