qweasd12 chelsea 2. sezondayım ilk sezonu 1. bitirdim uefa kupasını aldım 6 tane dünya yıldızını kodroma kattım.
crane r.madrid deyim ispanya cup ve super cupu kazandım champions ligde yarı finaldeyim ligde liderim
laquintaufuk tabiki galatasaray 8.sezon isteyene gelecekteki futbolcular öneriir ufuk_ornek_59@hotmail.com