ewerad teşekkürler yorum için yalnız link istemeyin çünkü bi face daha yapıp hepsini bi face pack olarak yayınlıyıcam:)
ewerad şimdi bi lincoln face yaptım bide face pack çıkarmamaya karar verdim link isterseniz söyleyin ben upload edip link veririm işte lincol face im:
ewerad yorumlar için saolun bide xavier i yapmaya çalışırım ama o saç ne öle yaa:D:D:D bide giggs in face i yaptım ama update de gelecek:
ewerad teşekkürler yorum için bide xavier in kameraya bakan yüzünün fotğrafını bulabilirsen tam süper olacak:D:D:D:D
ali tandogan walla ewerad kardeş adam sanki bilerek yüzünü kameradan kaçırıyo 2 gün aradım kaliteli kameraya bakan resmi yok en ii resmi bu yapabilirsen sevinirm
ewerad yapmaya çalışırım ama saçı sorun bu adamın noel baba nın saçını bile yaparım ama bu ne gece rüyalara giren sakallı dedeler gibi:D:D:Dama sakın yanlış anlama yapmaya çalışıcam
buzada_m bence de :) EDİT: bu arada bende o edit çalışmıyor kerem arkadaşımız sorunun regeditten kaynaklandığını söyledi bu konuda biilgisi olan var mı? bir çaresi yok mu bu sorunun yardımcı olursanız çok sevinirim .
buzada_m kardeşim bence diğer faceleri çok güzel olmuş ama richardinho benzememiş bana göre ben arkadaşıma saygı duyuyorum çok iyi bir iş çok zor bir iş yapıyor ama her olumsuz fikirde lütfen böyle cevaplarla karşı çıkmayın.
ftft **tamam ozaman eksikleri söyleyin alakası yok denilmez her facede,formada emek var varsa bir hatası söyleyin ;) ama alakası yok demeyin ;)**