ewerad valla ilk kez face yapıyorum.sonunda xp ye geçtim.zaten vista bi süre sonra bozuldu artık nasıl olduysa.bende xp ye geçtim ve ilk facemi yaptım.işte karşınızda daniel pancu(biraz riquelme ye benziyo sanki:)):
3517858 faceleri nasaıl yapıyorsun söyleyebilirmisin ben programlarının hepsini indirdim ama yapamıyorum
ewerad Orjinal Mesajı Yazan: Lincoln97 saol güzeller devam et bu kadarmı pes ten başımı kaldıramadığım için:Dşimdi sırada özgürcan var: not:ağıza ve gözlere update gelecek...
ewerad sağolun şimdi nonda yı yapmaya çalışacağım ama bugün yapamayabilirim birazdan iftar için gidicez bide yol uzun o yüzden yetiştiremeyebilirim:) şimdi bi daniel pancu oyundan görünümünü koyayım da belki link istersiniz:D
hakaneren bende Qedit programını yükledim ancak resim koyuyorum bu formata uymuyor diyor.(yani .o formatına.)nasıl yapmam lazım?
ewerad onu bilemiyicem ben bi nonda facesi yaptım biraz sorunu var ama olsun ben yine de size gösteriyim: yalnız arkadaşlar miniface nasıl yapılıyor bilen varsa pm den yazsın veya batuevren@hotmail.com bilen eklesin
ewerad neden yorum yok anlayamıyorum ama yorum yaparken hepsini değerlendirin(zaten 4 facem var ama olsun) bi diego lugano face yaptım buna mutlaka yorum yapın: