ewerad kanka sakin ol bu face olmamış bende kabul ediyorum zaten face pack imi çıkarıyorum hayırlı uğurlu olsun işte link(ricardinho face pack te yok onun dışındakiler var) işte bir ss ama hamit ve pancu da face pack te var ss de yok sadece:
buzada_m Orjinal Mesajı Yazan: buzada_m bu arada bende o edit çalışmıyor kerem arkadaşımız sorunun regeditten kaynaklandığını söyledi bu konuda biilgisi olan var mı? bir çaresi yok mu bu sorunun yardımcı olursanız çok sevinirim .
ewerad buzada_m 1.si insan bi yorum yapar öyle sorununu söyler 2.si sorunun hakkında bi fikrim yok ama regeditten de olabilir.)
TheadoR **Yorum Yapıyoruz Burda Alakası Yok Demek Tekrar Yap Demektir.Ben Daha İyisini Yaparım Demedim ;)**
ewerad ben face pack e yap anlamında demiştim bak sende face pack e yorum yapmadın mesela ama olmamış dediğin face pack ise senin emeğe saygın yok demektir!
TheadoR **FacePack İçin Değil Ricardinho Face İçin Dedim Ayrıca Face Pack İçin Eline Sağlık İndirip Kurdum Bile :)**
ewerad hee öyle desene ben de buzadam için demiştim onları sana değil yorum için saol yani sana kızmadım sakın yanlış anlama zaten ricardinho yu bende beğenmedim :D
ewerad ya çok yoğun olduğum için yapamadım şimdi başlıyorum söz bide başka bi resim buldum kameraya bakan halini yapcam
Resident Evil Danko Lazovic Face Yapabilirmisin Şimdiden Teşekkürler Buda Resmi Resme Tıklarsan Büyür ;) Bu Arada Yeni Face Pack Ne Zaman Çıkaryı Düşünüyosun Kardeş ;)
ewerad xavier face download linki için tıkla rar.lı dosyanın içindeki zdata yı fifa 08/data nın içine at ve fathbuilder yap uyarı gelince tamam a bas oyuna gir. Resident evil face pack i 5-10 face çıkartınca yapıcam bide lazovic e de başlıyorum ama gecikebilir
ewerad Orjinal Mesajı Yazan: bedirhans bana hiç üzerinde oynamışsın gibi gelmedi:D yok biraz sakalları ve göz bebekleriyle bide alınla oynadım ama emeğin %90 ı senin tabii ki
ewerad yorum için sağol bedirhans ben gerçeği söyledim neyse uzun bi aradan sonra hakan şükür face i yaptım biliyorum acıların çocuğu emrah gibi bakıyo ama update yolda:
ali tandogan ewerad kardeşim,abel xavier face ini attm oyuna gol sevincleri maça başlarkn filan videolar gitti nasıl düzeltebilirim?
ewerad ben o işlerden çok anlamam ama sende data klasöründe önceden zdata_70.big dosyası varsa ve sen ikisini yer değiştirdiysen olabilir ama bendede gol sevinçleri ve maç öncesi videoları yok:D