İsteyen kişi istediini desin, FIFa08 çok başarılı olmuş. Sadece 1 sezon olduğunu düşündüğüm için Be A Pro oynamaktan vazgeçtim(Bu arada 2. sezona geçen varsa buraya yazsın) manager mod da oynamaya başladım. Create formation ile fenerin 4 3 1 2 taktiğini ayarladım ve oynamaya başladım...Maça girdiğinizde grafik bakımından pek bi fark yok ufak tefek gelişmeler var ama gameplay bir harika , ilk defa manager mod dan gerçek anlamda zevk alıcam gibi gözüküyor...Grafikler de iyi olsa tabi ki çok daha zevkli olurdu ama olsun genede güzel... :)