mrnosferatu özür dilerim ben fifa 2008 i yeni yükledim... ama şu özel hareketleri bir türlü yapamıyorum..... bir yardım eder misiniz???
ultrasrh harika olmuş bilmediğimiz bazı şeyleri gösteriyor bu inceleme örneğin ben hafta içi antrenmanı bilmiyordum burdan öğrendim harika olmuş
hgulsuyu walla bu uzun, detaylı ve güzel bilgiler için çok çok teşekkür ederim, cafe lerde yaptığımız muhteşem maçları genelde ben kazanırım, bunun nedeni olayları böyle kökten incelemem olur, buna yardımcı olanlara da teşekkür ederim...
LuNaT1C Bu oyunu beğenmeyenlerin bir kısmı sanırım oyunun zorluğundan sıkıntı çekerek beğenmiyor.Oysaki fifa07 çok kolay bir oyundu 08 de zorluklar gerçekten süper yapılmış 07de bir maç yapınca sıkılıyordum fakat 08de çok yapsam da hiç de sıkılmıyorum.Bu seneki farkı bu.Oyun; oyuncuların beyinsel yönleri bakımından,hareketleri bakımından çok güzel hale getirilmiş,gayet iyi zorlaştırılmış.Dün gelebildi anca orjinal oyun keyfini sürüyorum:)
night_blue fifa 08 07 ye göre beş para etmez ben fifa serilerii 8 den beri ynayan biriyim grafiksel fiziksel vey yanabrlik konusunda şunları söyliyebilirim 98 fifa serilerinin başlangıcı bence çok güzel bir çıkış yaparak gerçek futbol keyfini yaşatmıştı 99 biraz daha grafiksel alanda genişleyip oynanabirlik te değişim pek yoktu daha sonra 2000 de hızla gelişen fifada oynadığım 99 daki tat yokru nedeni açık oynanabirlik bunu her sene değiştiriyorlar değiştirsinlerde ama zorlaştırmak yerine vaya tuş kombnasyonlarının yerini değiştirmek yerine daha estetik hareketler yaratabilirler 2001 le ilgili yorum yapmıcam geldi geçti pek bişi anlamadım diğer serilerden daha akıcı ama bundada oynanabrliği değiştirdikleri için ve her seride bi önceki yılın futboluyla alakalı değildi ve alışmak zor oldu alışana kadarda sene bitti diyebiliriz. ve işte o muhteşem oyun 2002gercekten güzel ve alışması cok kolay bi oyundu ve zevklede oynadık 2003 bence yine bozdular 2004 bu oyunu saysam 15 kere ya oynadım ya oynamadım tamam grafikler iyyiye gidiyor ama maçta bi gerçekçilk yok 2005 ben bu oyunu 2006 dada oynadım çünkü 2006 cok kötüydü zaten bu konuda bütün formalarda hem fikir olmuştuk diğer arkadaşlarla 2007 ben bu oyunu bu sene yine oynicam ea bu saçmalıllardan vazgeçmezse 2009 dada oynicam 2010 dada ea her sene gerci bi iyi bi kötü umarım böyle devam etmez ve istediğimiz sonuölarla her sene karşılaşırız bence yorumu yapa arkadaş 08 le biraz daha oynasın ve ne kadar saçma bir oyun olduğunu oda görsün bence 2007 nin yerni tutamaz ne oynanabirlik ne grafiksel nede fiziki yönden bu yorumu her gün sabahlara kadar fifa oynamış biri olarak yazıyorum detaylara cok takarım ama 08 de takılacak bi detay yok saygılarımla...
Stefan Fredrik Bir bilgisayar oyununu acımasızca eleştirirken o oyunun ne şartlarda ve hangi bilgiler kullanılarak ne kadar zamanda üretildiğini de göz önünde bulundurun.
conseng Teşekkür ederim hazırlayan ve yayına sunan arkadaşa(veya arkadaşlara),gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş.Açıklayıcı bir açıklama olmuş :)
nartallo selam arkadaşlar.yaklaşık 10 gündür oynuyorum 08i.ben fifanın ilk serisinden beri böyle bir saçmalık görmedim.öncelikle 07 nin aynısı diyenler biraz daha oynasınlar.zaten kıyaslamayı boşverin bence.ortada ciddi bir sorun var..menejer modda oynuyorum.14.maçımı yapıyorum.ve 8 dk.dan üstelik.ve sadace 1 maç kazandım.gerisi berabere.ve hemen hemen hepsi 0-0.anlayamıyorum.oyun çok güzelken bir çuval inciri mahvetmişler.bir maçta 3 kere direkten dönüyor ama biri gol olmuyor.benmi yaşıyorum bitek bu sorunu bilmiyorum.ama az daha tarihinin en iyi oyununu yapacakken tam tersini yapmışlar bence.gol mol olmayınca artık canımda oynamak istemiyor.hayır yeniliyim şöle 3-2 falan onada razıyım..ama bütün maçlar 0-0.rakip gol atacağı zamanda anliyosun taa ortasahadan..bi anda engellenemez oluyolar..defansı yara yara gelip çakıyolar..nedir bu ya..bendemi bi sorun var.lanet olsun..