jjokocha Orjinal Mesajı Yazan: Neo Konuyu sabitledim. Yalnız bu wmv olarak kaydetme olayını bulamadım nerde bu :) ewet yaw ben de onu sorucaktım cevaplanırsa sevinirim..:)
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Neo Konuyu sabitledim. Yalnız bu wmv olarak kaydetme olayını bulamadım nerde bu :) Replayinizi normal şekilde kaydediyorsunuz. Daha sonra menüdeki LOAD/EXPORT seçeneğine girip replayinizi seçiyorsunuz. Seçtiğiniz replay açılınca sağ aşşağıda export diye bir seçenek var. Export diyin işlem tamam:)Belgelerim FIFA 08 klasörüne atılacaktır.
AdreNaline İnceleme güzel de benim sorum yanıtsız kaldı... Be A Pro nun maksimum kaç sezon sürdüğünü birisi bana söyleyebilirm mi? (Söylemiş olmak için değil gerçekten merak ediyorum) (pc de oynuyorum)
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: old_snake İnceleme güzel de benim sorum yanıtsız kaldı... Be A Pro nun maksimum kaç sezon sürdüğünü birisi bana söyleyebilirm mi? (Söylemiş olmak için değil gerçekten merak ediyorum) (pc de oynuyorum) Bir fikrim yok doğrusu.
kurdt Teşekkürler güzel incelemeişsin batu.He bu arada abi GS nin 3. formasının da ekle :)Bi arkadaş daha sölemiş zatn :)
Neo Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Neo Konuyu sabitledim. Yalnız bu wmv olarak kaydetme olayını bulamadım nerde bu :) Replayinizi normal şekilde kaydediyorsunuz. Daha sonra menüdeki LOAD/EXPORT seçeneğine girip replayinizi seçiyorsunuz. Seçtiğiniz replay açılınca sağ aşşağıda export diye bir seçenek var. Export diyin işlem tamam:)Belgelerim FIFA 08 klasörüne atılacaktır. Eyvallah saolasın. :circle: :square: :triangle: :x: Yeni smilelar iyimiş :)
sin_ke **ARKADAŞLAR BEN ALDIM FİFA 08 ÇOK MANYAK..2007 nin grafikelri ile hemen hemen aynı biraz dehişik bide yeni transferler ve yeni formalar war ama oyun çok güzel...:D:)**
Legend_ Nonda yok demi yine takımlar niye ful olmuyo yaw :S avrupa versiyonu ile amerika versiyonu diye bişi varmı acaba :)
hakaneren ben bir gs li olarak çok mutlu oldum.tezahuratlar çok gerçekçi,fan shop ta 3. formamız var,lincoln çok gerçekçi yapılmış,oyunda rakip gerçekten zorlaşmış.fifa 08 çok daha güzel olmuş diyebiliriz.(kar çok güzel olmuş)
venomX güzel olmuş ama sanki fifa 07 nin üzerine yapılmış bir yama gibi ama yeni özelliklerde güzel bu sene pesciyiz gibi.. bide bunun korsanı ne zaman tezgaha düşer korsanını bilen varsa ner de söyleyebilirmi...