Merhaba arkadaşlar P4 3.2Ghz 256MbDDr bilgisayarıma en iyi(ucuz olanlardan) AGP kartlarından olan Ati X1650 aldım yükseltmek için sonra bir açtım kasayı bende PCI girişi de varmış.Sonuç olarak Pes de ufak sorunlarım var,görüntü güzel ama takılmalar var.Rami artırırsam oyundaki yavaşlamaları engelleyip takır takır oynayablir miyim High da?(Şu anda highda görüntü çok güzel ama oyuncular paslaşırken filan bir takılma var)
Yoksa ne yaparsam yapayım Ram i artırmak bir işe yaramayacak ben keyifli bir oyun için Mediuma mı razı olacağım ?bU ARADA ANAKARTIM 2*1024 DDR destekliyor(DD2 yok ) Ben bu ekran kartını larak baştan mı yanlış yaptım ?