PES2008'i daha 2 gün öncesine kadar, yani format atana kadar 1024x768 High'da sorunsuz oynayabiliyordum. Ancak format attıktan sonra 800x600 Medium'da bile çok fena kasıyor oyun. Sebebi ne olabilir?
Not: Son driverler yüklü.
İşlemci: ıntel(R) Core(TM)2 Duo CPU T7500 @ 2.20GHz, 2194 MHz
Bellek: 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
Ekran Kartı: ATI Mobility Radeon HD 2600 512 MB