..Nicklas.. ** Çalıştırır ama low'dan yukarı çıkamazsın,pes 2008'i denedim 1440*900 High detailde hiç kasmadan akıcı bir şekilde oynadım :D**
serginho47 arkadaşlar pes 2008 full detailde 1024-768 çözünürlükte 512mb ati 1800 de oynayabilirmiyim
1907kenan2007 Arkadaslar benim bilgisayar W.xp -Intel Celeron 2.80 Ghz -1.25 Mo RAM -Ekran Karti ATI Radeoon X 300 128 MB Acaba Pes 2008 için yeterlimi. 128 MB iyimi,256 Mb ekran karti daha iyi olabilirmi. Cevaplariniz için TESEKURLER.
serginho47 512 mb gforce 8500 gt 128 bit mi? 512 mb ati 1800 mü daha iyi ? her ikisindede pes 2008 oynanılabilir mi ?
serginho47 Orjinal Mesajı Yazan: 1907kenan2007 Arkadaslar benim bilgisayar W.xp -Intel Celeron 2.80 Ghz -1.25 Mo RAM -Ekran Karti ATI Radeoon X 300 128 MB Acaba Pes 2008 için yeterlimi. 128 MB iyimi,256 Mb ekran karti daha iyi olabilirmi. Cevaplariniz için TESEKURLER. hayır yeterli deil ekran kartını değiştirmen gerek
serginho47 512 mb gforce 8500 gt 128 bit mi? 512 mb ati 1800 mü daha iyi ? 512 mb gforce 8500 gt de pes 2008 oynanılabilir mi?
kerimalkus acaba benim sistemim yetermi.değilse neyi değiştirmem gerek acaba: AMD Sempron 3000+ 2.0 ghz,ATI RADEON 9250 256mb ekran kartı,512mb Ram
digimax volla high oynaman için tüm parçalar yetersiz ama mediumda oynarım diyosan ekran kartını 6600gt yapman yeterli..
Offline **Arkadaşlar fx5500 ümü satcam ve yerine 100-150 ytl arası shader3.0 destekli bi kart almak istiyorum yani pes2008 i 1024 highta akıcı oynamak istiyorum bu kdr...Önerilerinizi bekliyorum**
tayfun586 beyler ilk öncelikle slm pesi aldım eve geldim hevesle yükledim ama oynamadan size bişey sorucam bakın..xp p4 sistem 2.81 mhz 1.50gb ram ekran kartım ise ati 512 mb HD2600 pro direcxt 10 destekli(agp) .bunlar ben pesi high da en yüksek detaylarında sorunsuz kasmadan hızlı bişekilde oynayabilirmiyim bu sistemimle lütfen cvp verin . şimdiden saolun oynamadan soruyorum bakın lütfen :D
tayfun586 Orjinal Mesajı Yazan: DonJuan1907 sistemim budur.çok fazla masrafa girmeden nası rahatlatırım sistemimi?? aga ekran kartını deiştir .sana bişey önerebilirim . benim aldıım bak ati 512 mb hd2600 pro dx10 destekli sen 160 a alırsın belki fiyatı bilemem ama bunu tavsiye ederim
cihan.ronaldo shader 3.0 destekli ekran kartı alacaklar almasın vertex sahder 4.0 destekli alsınlar seneye pes 2009 bunu istiyecek ve acayip ram bu yuzden çok bi fiyat farkı olmayan sapphire hd 2600 xt yi terceih ediniz dx10 destekli+ hem pcıex16 hemde agp slotlu anakartlara uygun modeli war 190 ytl civarında
a.234 arkadasım benim ekran kartım da shader 3.0 ama fifayı donduruyor pes de denemedim ondada dondurur sen en iyisi pcı-16 ekran kartı al anakartın destekliyomu bilmem ama agp pahalı aga
ahmetkucukkaya Elik arkadaşım demişsinki nvidia 6600gt ile pes 2008 meduim detayda oynayabilirsiniz diye... Benim sistem Amd altron 64 2800 1.5 gb ram 128 mb nvidia 6600 gt agp 8x..ayarı meduim seçersem uyarı veriyor ekran kartı yetersiz diye lütfen yardım. şimdilik low detayda oynuyorum ayarları meduim yapamıyorum . teşekkür ettim
a.234 Orjinal Mesajı Yazan: cihan.ronaldo shader 3.0 destekli ekran kartı alacaklar almasın vertex sahder 4.0 destekli alsınlar seneye pes 2009 bunu istiyecek ve acayip ram bu yuzden çok bi fiyat farkı olmayan sapphire hd 2600 xt yi terceih ediniz dx10 destekli+ hem pcıex16 hemde agp slotlu anakartlara uygun modeli war 190 ytl civarında pes 2009 kesin super bir ekran kartı 2gb ram 10 gb hdd ister ama bu yaz pc toplayacam sırf fifa,cryriss ve pes icin
msevgili selam arkadaşlar laptopda 7300go 1.83coreduo ile mediumda 800x600 oyunu idare eder biçimde oynuyorum pcde 9800pro@xtde aynı ayarda görüntü çok kötü (ışıklar özellikle) laptopda hdrye benzer güzel shading var. acaba driverlardan mı kaynaklanıyor? yoksa medium da bile shader model 3.0 dan bişeyler mi kullanıyor oyun?