dx10 destekli ekran kartlarına öncelik tanıyın derim..
ati'de x1950 nvidia'da ise 7600gt'den aşağı kart almanız gelecekte sorun yaracaktır..
sm 3.0 desteklemeyen bir ekran kartının devri kapandı bana kalırsa.. ayrıca nvidia fx serisi kartlardan uzak durun hepsi problemli..
bana kalırsa 2 kıytırık futbol oyunu için (zira bu yıl çıkan oyunların her ikisi de beni tatmin etmedi) sistem yenilemek mantıklı değil fakat illa ki yeniliycem diyorsanız bir müddet bekleyin dx10 desteğini tam anlamıyla sunabilen elle tutulur kartlar girsin piyasaya.. **hd2600 pro** gibi.. hem makul fiyatlı hem performanslı..