**ARKADAŞLAR Bİ KERE EKRAN KARTININIZ 3.0 PX DESTEKLEMİYORSA OYUNUN PES6DAN FARKLI BULMAYANLAR HAKLILAR..**
high ve en az orta bi çözünürlük de oynayamazsanız next genin nimetleriden faydalanamıyorsunuz..
+
oyun çok iyi pes6 yı ilk oynadığımda bu kadar beğenmemiştim..
bide master lig süper olacağını düşünürsek...
oyundaki tek eksik bulduğum nokta oyuncu modellemeleri..
faceler çok iyi ama fizik duruşları biraz robotsu olmuş ama o kadarda kötü değil..
sanki oyuncudan oyuncuya bi fark var gibi...bazıları çok iyi dururken bazıları robot gibi..