oyunu high detail oynabilmek için direct x 9.c destekli bir ekran kartına sahip olmanız gerekiyor.
low da görüntüler çok ama çok kötü oluyor.
medium da ise görüntüler vasat sayılabilir.adı üstünde tam ortada bir ayar olmuş pes 2008 de de.
oyuna gelirsek
Top fiziği: Top oldukça ağır olmuş,az sekiyor paslar ve şutlar çoğunlukla yavaş,sanki oyuncular topa vururken çok zorlanıyorlar gibi.
Oyuncular: Saçlar hareketli,formalar hareketli,şortlar hareketli.birebir mücadeleler eskilere göre çok farklı değil.faceler mükemmel olmuş.özellikle golden sonra konuşmalar,sevinçlerde gooool diye haykırmalar ve bunları yaparken ağız hareketlerine şahit olmak gayet güzel.top kontrolleri ve topla dönüşler gerçeğe çok yakın.ayrıca oyuncular ayaklarına daha hakim ve pasları verirken değişik stiller kullanmaları çok hoşunuza gidecek.topu kapmak artık daha zor.
Hakem: Bu seride baya başarılı olmuş.faulu verdikten sonra elini havaya kaldırıp hazır ol işareti verip düdüğünü çalmadan oyuna başlayamıyorsunuz.kendinizi yere atıp yediremediğinizde yanınıza gelip eliyle ayağa kalk işareti yapıp sarı kart çıkartması harika.endirek vuruşlarda ekranın kösesinde üzerinde çarpı işareti olan bir kale çıkıyor.yan hakemlerde harika ofsayta düşüldüğünde bayrağını ısrarla sallıyor ve ofsayt yerini gösteriyor.
Kaleler : alıştığımız kale çizimi değil,fileler daha serbest bırakılmış göze daha hoş geliyor.gol olduğunda daha güzel havalanıyor ve attığımız golün zevkini bize daha bi tattırıyor.
Kaleciler:topa çıkışları->yan toplarda ve karşı karşıya pozisyonlarda çok gerçekçi olmuş.top kontrolleri,topu çelmeleri daha bi gerçekçi.
Duran Toplar : beklenen yeniliklerden biri burda karşımıza çıkıyor sölendiği gibi defans oyuncularınızı da ileriye çıkartabiliyorsunuz,onun dışında duran toplar eskisi gibi,sadece falsolar daha az yani daha gerçekçi.
Paslar:ara paslar ve uzun paslar daha tehlikeli ataklar doğuruyor.her pas da yerini bulmuyor.
Cpu:En büyük gelişme diyebilirim.İnanılmaz akıllı bir oyun oynuyor.başarılı ve sağlam paslar atıyor atakları iyi yönlendiriyor,oyunu açıyor ve en güzeli öndeyken son dakikalarda oyunu soğutup vakit geçirmek için topu alıp korner direğinin orda saklamaya çalışıyor.ayrıca kendini yere atıp duran top kazanmaya çalışması da cabası.örnek olarak : ronaldinho bana karşı kendini ceza sahasında kaleciyle karşı karşıya bir pozisyonda yere atarak penaltı kazandı.
Şutlar : topun ağırlığından kaynaklanan sorun nedeniyle çoğunlukla yavaş.ama ayak dışı şutlar plaseler harika görünüyor.eskilere göre de zorlaşmış bir şut barı ve şut isabeti var.
ben oyunu baya beğendim ps3 te fifa yı oynadım o da gayet güzeldi(pc dekiyle alakası yok bambaşka bir oyun) ama pes in ayrı bir tadı oluyor hele ps3 e de demosu çıksın o daha da bi güzel olacaktır diye düşünüyorum.onun hakkındaki yorumları da oynadıktan sonra yazarım.hepinize iyi oyunlar ve bol sabırlar.
çıkışını dört gözle bekliyoruz!
şimdilik bu kadar merak ettiğiniz başka noktalar varsa sormanız yeterli.