Oyunu 7-8 defa oynadım, ilk izlenimlerim:
İyiler:
- Bir kere grafik anlamında sonunda gelişme görüyoruz. Gerçekten özellikle yüzler müthiş olmuş. Belli ki çok özenmişler. Halil Altıntop, Sabri felan süper. Ayrıca formalar, seyirciler, grafik anlamda baya gelişmiş oyun.
Grafik arabirim fazla gelişmiş olmasa da güzelleşmiş.
- Sesler de aynı şekilde çok gelişmiş. Çok iyi şekilde saha içi tepkileri vermişler. Futbolcuların verdikleri görsel tepkilerin yanında seslerini, bağırışlarını hakeme tepkilerini de duyuyoruz. Seyirci efektleri de genel anlamda iyi.
- Gollerde sevinçler sırasında yedek oyuncular saha kenarına gelip sevince ortak oluyorlar, çok gerçekçi olmuş. Ayrıca oyuncu değişimlerinde de teknik direktör görünüyor, bu da güzel ayrıntı.
- Gameplay olarak CPU çok gelişmiş. Daha mantıklı ataklar ve savunma yapıyor. İkili mücadelelerde de daha zorlu.
- Kendini yere atma olayını çok harika dengelemişler. Aptal gibi atarsanız hakem kesinlikle yemiyor, ama mücadele sırasında ceza sahası dışında bir iki kere attım kendimi yere ve hakeme yedirebildim. Genelde mücadele sırasında atarsanız yani bir müdahale olduğunda yaparsanız hakem faul veriyor ki buna aslında tam anlamıyla "kendini yere atmak" denmez, bir bakıma mücadeleyi bırakmak anlamında. Müdahele olmadan atarsanız hakem yemiyor, veriyor sarıyı.
- Şutlar zorlaşmış, çok güzel bir gelişme.
- Menü aralarında, devre sonunda felan geçişlerde siyah ekran beklemesi yok veya çok kısalmış, çok iyi olmuş bu da.
Kötüler:
- Paslar sanki fazla script olmuş, biraz kolaylaştırmışlar sanırım, Fifa bu sene manual pass koydu, PES pasları kolaylaştırmış, oyuna kötü bir etkisi şimdilik yok ama çok oynayınca sevimsiz olabilir.
- Grafik olarak çim kaplaması yakın planlarda kötü görünüyor sanırım kaplama kalitesi zayıf, full versiyonda yüksek kaliteli olursa daha iyi olabilir.
- Başka bir eksiklik bulamadım ben.
Grafik: 8/10
Ses: 8/10
Sunum: 8/10
Gameplay: 10/10
Genel: 9,5/10