cy1976 Vista ultimate 64 bit palit 8600 gt sonic ile full ayarlarda sorunsuz oynuyorum ben.
Driver güncelle diyeceğim...
Top sesleri biraz alçalmış.We3'den beri o alışmış olduğum topa vuruş seslerini bulamadım :(
Ayrıca oyun çok hızlanmış.Ortalarda yada havadan paslarda çok hızlı gidiyor atılan noktaya biraz yavaşlatılması iyi olur.
PEs5 demoda çok yavaşdı fakat fullü çıktığında hızlandırıldı.
Bunada bir ayar çekilir umarım.
Ayrıca menüde camera açılarını ayarlamayı göremedim.Bunuda eklemeleri lazım..Diğer yönden fizik olarak bildiğimiz PEs fiziği mevcut oyunda oyunclar daha yumuşak bilek hareketleri.
Ayak dışı falsolu şut dikkatimi çekti.
Hakem her faul yada freekickde elin kaldırıyor ve düdüğünü çalıyor...
Yan hakemler mevcut fifadki gibi bayrakları karton değil bez ...
Seyirciler çok renkli olmuş.Takım formasına göre renkleniyor bence bu kötü olmuş..
Oyuncu formaları müthiş..