sekobaba ben pes 3 den bu yana pes oynuyorum kardeşim fifa falan oynamam yani neyse benim kart 9550 medium ayarlarla oynuyorum ful getiremiyorum ayarları aralarında çok fark var mı ? görüntüde
muzzy..! Orjinal Mesajı Yazan: sekobaba ben fazla beğenmedim orta ayarlara izin veriyor oyun ful arasında çok var mı graffik olrak bir bilgi verirseniz sistemin yetersizdir.. emin ol baya fark vardır ama edindiğim screenlere göre GRAFİKLERİ ben de pek beğenmedim indikten sonra canlı canlı görmek lazım
recoba_20 arkadaslar indirdim ve oynadım.şimdi p4 2,8 işlemci 2 gb ddr ram 8600 gt sonıc+ bu sistemle full oynadım ama xbox da takılmalar oluyo diye okumustum replay lerde ve bazı yerlerde takılmalar oldu bende.aslında bu sistemle takılma beklemiyodum.grafik bakımındam gercekten bır ılk.oynanıs bakımından ıse topun gıdıs hızı felan bıraz hızlı.pes 6 ya alıstığım ıcın heralde.ilk macımda 3 -0 yenıldım brezılyaya.turkıyeyı ıyı yapmıslar.bıde dıkkat edılmesı gereken bı nokta.ben pes 6 yı gamepat ıle oynuyordum.settıngte sadece 1 gamepad ekleyebılıyorsunuz ve ya game pad ya klavye oyun karsılıklı ıkı kısıyle oynanmıyor.o yuzden kardesimle beraber ilk yarı ıkıncı yarı yapıyoruz:)
muzzy..! DEMODAN GÖRÜNTÜLER --farklı kişi ve sistemlerden alınan görüntülerdir-- http://img223.imageshack.us/img223/2232/pes2008demo200709251541gj7.jpg http://img529.imageshack.us/img529/2067/pes2008demo200709251636xw0.jpg http://i.data.bg/07/09/25/575103_orig.jpg http://i.data.bg/07/09/25/575010_orig.jpg http://i.data.bg/07/09/25/574995.jpg http://img410.imageshack.us/img410/846/pes2008my1.jpg http://img267.imageshack.us/img267/5311/pes20082ac6.jpg http://img219.imageshack.us/img219/6097/pes20083qx0.jpg http://img47.imageshack.us/img47/5513/pes2008demo200709251944rd8.png http://img227.imageshack.us/img227/466/pes2008demo200709251945et6.png http://img225.imageshack.us/img225/503/pes2008demo200709251945co6.png http://img164.imageshack.us/img164/130/pes2008demo200709251945dq0.png http://img442.imageshack.us/img442/7279/pes2008demo200709251946il9.png
ermanilman Orjinal Mesajı Yazan: ultra_hk arkadaslar indirdim ve oynadım.şimdi p4 2,8 işlemci 2 gb ddr ram 8600 gt sonıc+ bu sistemle full oynadım ama xbox da takılmalar oluyo diye okumustum replay lerde ve bazı yerlerde takılmalar oldu bende.aslında bu sistemle takılma beklemiyodum.grafik bakımındam gercekten bır ılk.oynanıs bakımından ıse topun gıdıs hızı felan bıraz hızlı.pes 6 ya alıstığım ıcın heralde.ilk macımda 3 -0 yenıldım brezılyaya.turkıyeyı ıyı yapmıslar.bıde dıkkat edılmesı gereken bı nokta.ben pes 6 yı gamepat ıle oynuyordum.settıngte sadece 1 gamepad ekleyebılıyorsunuz ve ya game pad ya klavye oyun karsılıklı ıkı kısıyle oynanmıyor.o yuzden kardesimle beraber ilk yarı ıkıncı yarı yapıyoruz:) peki kardeş bir kişi klayyeden öteki pad ile oynasa olurmu.karşılıklı hiçmi oynanmıyo yoksa???yada 2 kişi aynı takımda oluyomu,biri pad ile diğeri klavye??
ermanilman Orjinal Mesajı Yazan: ersanmartin @ermanilman sadece tek kişi onayabiliyo iki kişi oynanılmıyo :( peslerin bütün demolarında 2 kişilik vardı ya.nasıl olur.üzüldüm:(
cy1976 vista64 ve 8800gts kullanan varmı oyun saçmalıyo ekran kartı yetersiz gibi bişeler diyo ramimi azmış neymiş en düşük detayda girebiliyorum oyuna
ersanmartin Orjinal Mesajı Yazan: cy1976 vista64 ve 8800gts kullanan varmı oyun saçmalıyo ekran kartı yetersiz gibi bişeler diyo ramimi azmış neymiş en düşük detayda girebiliyorum oyuna bence sen zaten bilgisayara vista yükliyerek hata yapmışın :D
erhan1453 yıldıray yokmu takımın guc olarak en ıyısıydı yunanlıları nasıl yencez sımdı nette ınsaallah tuncayı falan ıyı yapmıslardır
mechul_egeli SLM BEYLER BU DEMOYU BANA 3 yada 4 Part yapıp yollarsanız sevınırım CUnku İndirirken 35 saatten bahsediyor Serverler Dolu herhalde. Yaparsanız Bu iyiligi Bana Çok sevınırım!!!Kıb...
xenoa demodaki ilk izlenimlerim fener lisanssız :S galatasaray orjinal nondada var süpermiş formalarda adidas.
keremd Orjinal Mesajı Yazan: xenoa demodaki ilk izlenimlerim fener lisanssız :S galatasaray orjinal nondada var süpermiş formalarda adidas. Demo değil o arkadaşım, yanlışlıkla full versiyonunu indirmişsin sen. Sil onu demoyu yükle :)
sivonline arkadaşlar maç öncesi animasyonu yok demoda ayrıca grafikler mükemmel ötesi x1150 512 ram ile orta düzeyde oynuyorum
erhan1453 Orjinal Mesajı Yazan: keremd Orjinal Mesajı Yazan: xenoa demodaki ilk izlenimlerim fener lisanssız :S galatasaray orjinal nondada var süpermiş formalarda adidas. Demo değil o arkadaşım, yanlışlıkla full versiyonunu indirmişsin sen. Sil onu demoyu yükle :) cok ıyıydı be Allah razı olsun guldurdun bızı Allah ta guldürsun senı
erhan1453 yuzde 92 deyım ınsaallah 70-90 ortalamayla gelıyo hadı azkaldı kavuscam bırazdan ınsaalah pesıme
TaskinMahmut erhan1453 hadi hayırlısı :) ben %40 tayım şuanda :) saat 03 30 gibi benimde pesim olucak :)