Core2Dou E6750, 2Gb DDR2 800, Ati Radeon X1900XTX 512, XP SP2 sistemde hiçbir sorun çıkmadan oynadım(başka sistemlere de bakacağım bir kaç gün içerisinde AMD 64 3500+ gibi) Grafiksel olarak zaten resimlerde veya videolarda ne vaat edilmişse onu vermiş bize KONAMI. Grafikler mükemmel, en sonunda Next-Gen bilgisayara taşında dedirtiyor insana. ama bana göre oynanış olarak PES6 dan daha kötü. Yeni sistem ile bazı enteresanlıklar oluşmuş. Ya ben PES6 yı çok oynadım ve ona çok alıştım ya da gerçekten bir tuhaflıklar var. örnek olarak adamlar ikili mücadelerde çok fazla birbirlerine giriyorlar veya bir adam önünde başka bir adam olmasına rağmen içinden geçerek topa müdahale ediyor. ama çok iyi yanları da var gerçekten TV de maç izlyiormuşsun gibi hissettiriyor. Bir de Servet Çetin oyuna en iyi aktarılan oyuncu olabilir bende. Her golde hata nasıl yapar bi insan yaaa... Kendi kalesine uçan kafa golu bile attı, hemde daha 3 maç yaptım Türkiye ile...