tayfun5754 Orjinal Mesajı Yazan: sametergl option file nedemek nereye yapıştıracaz bu dosyayı bir deonu söylerseniz tam süper olacak. option file oyunu ilk defa actııında onunde acılan yenı klasordur bu dosya belgelerım/konamı/pes6/save/folder 1 'içindedir onlar deiştirceksin
cembalik arkadaşlar rapidin dışında bi link verebilirmiyiz... apartta kalıyorum ve rapid hiç bir zaman boş kalmıyor :(
_ViRuS_ Orjinal Mesajı Yazan: cembalik arkadaşlar rapidin dışında bi link verebilirmiyiz... apartta kalıyorum ve rapid hiç bir zaman boş kalmıyor :( Rapid'den Dosya DownLoad'ı Sistemi DeqişTi YanLış Yapıyor oLaßiLirsin...
a7x5 ewt bnde pes 7ye kurcam gönlün rahat olsn ama bi işlem yapman lazım Pes 6 option file ismini su sekilde yapıosn KONAMI-WIN32WEXUOPT bunu yazarsan gönül rahatlığıyla oynarsın
19_kewell_19 YA BEN RAPİDSHAREDEN İNDİREMİORUM LÜTFEN BİRİ MSN Mİ EKLEYİP BANA YOLLAYABİLİR Mİ mustafavanli@windowslive.com
__fearless__ ya ben bunu nereye kopyalıycam acil yardım belgerim=>konami=>save=>folder1 e kopyaladım olmadı bilgisayarım=> C'de pes6 yok nasıl yapabilirm
ocpm41 1 yıldır oynadığım save buydu formatta yedeklemeyi unutmuştum forumda da bulamadıktan sonra abidik kubidik savelerle idare ettim adamlar kendini koymuş ya da tuttuğu takımı rüya takım gibi yapmış bence en sağlam en nesnel option file bu. teşekkürler