Genel olarak güzel yama. Bazı oyuncuların güçleri abartılı veya yanlış olsa da genelde güzel. Bir de klasik oyuncuların çoğu yok. Bari tamamı olmasaydı da onların yerine, oyunda olmayan liglerden belirli oyuncular olsaydı, daha güzel olurdu. Ama dediğim gibi genel olarak güzel. En azından diğer yamalar gibi abidik gubidik hatalar vermiyor ve bazı takımlar abartılı güçlü yapılmamış. Sanırım devre arası transferleri yok. Onları da kendim tamamlarım artık :) Emeği geçenlerin ellerine kollarına sağlık. Bir de yamayı bize ulaştıran arkadaşa sesleniyorum: Arkadaşım yamanın asıl sitesini ya da nereden alıntı yaptığını bana özel mesaj olarak atabilir misin? :)