harnnn kardeş valla bravoo 1 mb nası sıgdırdın bu kadar yamayıı helal yaa sana bı cay ısmarlıyımm yaa ::))...
RICO_BKR Bende WE:Pes 2007 var dosyanın ismini pes 2007 nin opt.filesi ile değiştirdim oldu çok teşekkürler takım güçleri de gerçekçi olmuş süper oldu oyun..
th3answer Orjinal Mesajı Yazan: harnnn kardeş valla bravoo 1 mb nası sıgdırdın bu kadar yamayıı helal yaa sana bı cay ısmarlıyımm yaa ::))... :D :D
kara_elmas05 kardes bana da bı yardımcı olursanız cok ııı olur banada lazım pes6 2007-2008 formaları bulamadım lınkı.. lutfen yardım