olumsuz22 ben pes 2007 de kullanıyorum ayrıca bu yamanın üzerine bazı son transferleri yaptım internete nası verebilirim (seric, emre, kewel vs.)
mc_karizma guzel yama, ama eski savelerim baska takımlar olmus. Ayrıca bu oyun neden bu kadar hızlı biraz daha yavaslatmak mumkun degilmi? Eger hızını ayarladıysa biraz fazla kacmıs diyebilirim.