Ben de karalayayım biraz;
İlk geldiğim zamanları ne yalan söyleyeyim pek net hatırlamıyorum. Eh koskoca 4,5 yıl geçmiş üzerinden. Hangi ara bu kadar bağımlılık yaptı SCN bilemiyorum, hangi ara foruma yazmaya başladım, hangi ara burada tanıştığım bazı kişilerle (ki onlar kendilerini biliyor) kardeş kadar samimi oldum, hepsi tamamen bir soru işareti kafamda ama tek bir gerçek var ki, SCN bana çok şey kattı. Aradan geçen yıllarda ara ara kopmak istesem de nasıl bir bağımlılık yapmışsa bırakamadım.
İyisiyle kötüsüyle 4,5 yıl dile kolay. Bana kazandırdıkların için teşekkürler SCN.