İlk üye olduğum zamanlarda forum nedir onu bilmezdim.
PES ile ilgili google dan dosya ararken buraya üye oldum.
Benim PC 3 senedir var ama internet bağlantım daha yeni sayılır Nisan ayından beri var.
Forum ortamlarının güzelliğini Temmuz ayından itibaren farkettim.Forumalardaki kurallara uymaya çalıştım.
Pek yardım istemedim daha çok yardım etmeye çalışıyorum imkanım,bilgim ölçüsünde...
Mümkün oldukça aktif oluyorum.Bu forum ile ilgili şahsi görüşüm;kaliteli bir forum ortamı olduğudur.
Keyif alıyorum burada ,iyi vakit geçiriyorum.