Üye olduğumda nickim 'HipheRocKtifH' miş:)
İlk mesajlarıma baktım Türkçeyi fena halde bozuyomuşum:)
-ya bazıLarı güzeL bazıLarı kotü ne diymm..
-saLvador die bi adam war 60 La fLn basLadı 2 sezonda hem goL kraLı oLdu hmde gücü 80e cıktı..
-bnce boLe dememeLisn biLmien cok wardır.. bnde anLayamadm bLmorum..=?
-kardesim cok ama cok hakLısn aynı seyi bnde düşünüorum hep..:( ben fifa hastasıym oynamaktan büyük zewk aLırım ama bakıyorumki pes oyunu fLn cok daha caLışıo ve cok daha iyi.. daha hiç oynamadm pes serisini ama fifaya aLıştığım için bırakmak istemiorum.. ama gittikçe kötüLeşio:(:(
-cok beRbat oLmuş. hayatmda hiç frma yapmadm ama iLk yapısmda katkat guseL forma yapcaıma inanırm..ksRa bahkma..